1. Dažādi hostinga tipi
Hostinga pakalpojums ir jāizvēlas atkarībā no mājaslapas vajadzībām. Daži hostinga pakalpojuma sniedzēji piedāvā dalīto hostingu, kas piemērots mazākām vietnēm ar nelielu apmeklētāju skaitu, kamēr citi koncentrējas uz tiešo hostingu, kas piemērots iepirkšanās mājas lapām un lieliem multimediju blogiem.
Pakalpojuma cena parasti ir atkarīga no uzglabāto datu apjoma, hostinga plāna iedalītās jaudas un resursiem, domēnu un e-pasta kontu skaita.
2. Klientu atbalsts
Ir svarīgi izvēlēties lapas hostingu, kas nodrošina ātru un operatīvu klientu atbalstu ar čata, e-pasta un telefona palīdzību. Labi mājas lapu hostinga pakalpojuma sniedzēji savās hostinga paketēs ietver bezmaksas klientu atbalstu.
Ja par klientu pirmā līmeņa atbalstu tiek pieprasīta papildu samaksa vai problēmu gadījumā ar uzņēmumu nav iespējams sazināties, būtu lietderīgi apsvērt pāreju pie cita pakalpojumu sniedzēja.
3. Uzglabāto datu apjoms
Mājaslapu uzturēšanas plānos parasti tiek norādīts maksimālais uzglabājamo datu apjoms. Kad tas pārsniegts, klients tiek informēts par vajadzību papildināt pakalpojumu plānu un veikt papildus samaksu.
Sākotnējais datu apjoms, kas piedāvāts uzturēšanas plānā nav svarīgs, ja vien hostinga uzņēmums nodrošina iespēju to viegli papildināt. Tas ļauj mājas lapai dabiski attīstīties un, pieaugot prasībām, ievietot vairāk teksta un multimēdiju satura.
4. Drošība
Vēlams saprast, vai pakalpojumu klāstā ir iekļauta mājaslapas aizsardzība pret uzbrukumiem un uzlaušanas mēģinājumiem? Daudzi šādu pakalpojumu nemaz nepiedāvā vai arī pieprasa papildus samaksu. Tādēļ tālredzīgi ir izvēlēties IT pakalpojumu sniedzēju, kas jau standartā ietver aizsardzību pret uzlaušanas mēģinājumiem.
*Aizsardzība ir īpaši būtiska, ja lapa veidota WordPress sistēmā, kurā bāzētās lapas mēģina uzlauzt visbiežāk.
5. Datu rezerves kopijas
Likstas ar datoriem, failiem un datiem jebkurā uzņēmuma ir teju neizbēgamas. Tāpat arī ārējie draudi, piemēram, kāds hakeris var iekļūt jūsu WordPress lapā un aizstāt index.php failu, kā arī iznīcināt visu datu bāzi.
Ja jūsu IT pakalpojumu sniedzējs regulāri dublē vietni, par šādiem inicidentiem sirds var būs mierīgāka. Pievērs uzmanību, vai regulāri tiek veidotas datu kopijas un par šo tēmu nebūtu jāatceras tikai tad, kad kādi dati jau ir zuduši!
6. Cena
Cena ir viens no svarīgākajiem un bieži vien, vismaz Latvijas apstākļos, izšķirošais faktors. Latvijas uzņēmumu piedāvājums ir dārgāks, taču tiek piedāvāta iespēja maksāt par katru mēnesi atsevišķi. Ārzemju web hosting pakalpojumi ir lētāki, taču vairumā gadījumu ir jāmaksā uzreiz par vairākiem mēnešiem vienlaicīgi.
Viens no variantiem, kā stiprināt apņēmību turpināt projektu ir hostinga līguma noslēgšana uz vairākiem gadiem. Izvēloties šādu variantu, saņemsiet atlaidi, bet vienā māksājumā būs jāšķiras no lielākas naudas summas.
7 Naudas atmaksa
Gandrīz vai visi uzņēmumi piedāvā atmaksāt naudu bez jebkādiem jautājumiem 30 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas. Šis noteikums ļauj izmēģināt hostinga pakalpojumus un pārliecināties par servisu, vietnes darbības ātrumu un nepārtrauktību.
Norēķini, veicot apmaksu ar ārzemju hostinga pakalpojumu sniedzējiem visdrošāk veicami, izmantojot Paypal, kas pretenziju gadījumā atmaksās samaksāto naudu uz jūsu kontu.
Hostnet ir pilna servisa mākoņpakalpojumu partneris ar daudz gadu pieredzi gan vienkāršu, gan biznesam kritisku sistēmu uzturēšanā. Mūsu lielākā vērtība ir klientu uzticība un ilgtermiņa sadarbība.
© Hostnet 2006 | Hostnet.lv